نمایش جزئیات

چگونه از Gmail از طریق Google Takeout پشتیبان بگیریم؟

چگونه از Gmail از طریق Google Takeout پشتیبان بگیریم؟

 

به عنوان یک کاربر، کار روزانه من شامل تبادل ایمیل های زیادی است، بنابراین تهیه نسخه پشتیبان از ایمیل ها برای من مهم است. نمی دانم آیا راهی وجود دارد که بتوانم به سرعت از Gmail  خود نسخه پشتیبان تهیه کنم؟

در این مقاله به این سوال پاسخ خواهیم داد که چگونه از Gmail پشتیبان بگیریم؟

Gmail در حال حاضر یکی از بهترین سرویس های ایمیل است و به منظور اطمینان از امنیت داده های کاربران، گوگل به طور رسمی یک سرویس پشتیبان متناظر را به نام Google Takeout ارائه کرده است.

 با کمک این سرویس، می توانید نسخه هایی از داده ها را از حساب Google خود برای پشتیبان گیری از محتواهای مهم صادر کنید. برای صادر کردن داده های Gmail خود می توانید مراحل ساده زیر را دنبال کنید:

 

مرحله 1. مرورگر گوگل را باز کنید و وارد حساب کاربری گوگل خود شوید.

مرحله 2. به صفحه اصلی Google Takeout بروید.

مرحله 3. با علامت زدن Gmail یک صادرات جدید ایجاد کنید و دکمه مرحله بعدی را فشار دهید.

مرحله 4. سپس باید نوع فایل> فرکانس> مقصد را انتخاب کرده و گزینه Create export را بزنید.

 

اکنون گوگل یک کپی از جیمیل شما ایجاد خواهد کرد. پس از پایان فرآیند، یک ایمیل دریافت خواهید کرد.

 

اگرچه استفاده از این روش می تواند به شما کمک کند تا از فایل های Gmail خود نسخه پشتیبان تهیه کنید، اما فرآیند تهیه نسخه پشتیبان می تواند زمان زیادی طول بکشد و برای دریافت نامه باید چندین ساعت یا چند روز صبر کنید. اگر در حال حاضر نیاز به پشتیبان گیری فوری از ایمیل خود دارید، واضح است که Google Takeout انتخاب خوبی نخواهد بود. در این مرحله، می توانید توجه خود را به یک نرم افزار پشتیبان گیری حرفه‌ای مانند راهکار جامع پشتیبان گیری اباک معطوف کنید.

نرم افزار پشتیبان گیری اباک، عملکرد پشتیبان گیری قدرتمندی دارد که نه تنها از تمام اطلاعات ایمیل شما نسخه پشتیبان تهیه می کند، بلکه وظایف پشتیبان گیری را با سرعت بسیار بالایی به پایان می رساند.

 

راه حل پیشنهادی ما برای اینکه بدانید چگونه از Gmail پشتیبان بگیریم؟ این هست که می توانید از نرم افزار پشتیبان گیری اباک برای ذخیره یک کپی از اسناد خود بر روی یک دیسک محلی یا یک هارد دیسک خارجی استفاده کنید، یا می توانید با انعطاف پذیری بیشتری همه نسخه های پشتیبان را در فضای ابری ذخیره کنید، و این کار انتقال داده را برای شما راحت می کند.

 

 

 

 

 

.