نمایش جزئیات

۱۴ مزیت استفاده از فضای ذخیره سازی ابری (بخش دو)

۶- چندین کاربره بودن

با فضای ذخیره سازی ابری، چندین کاربر می توانند با پرونده مشترک کار کنند. به عنوان مثال، شما می توانید به چندین کاربر دسترسی داشته باشید تا آن ها بتوانند به پرونده شما دسترسی پیدا کنند و آن را ویرایش کنند. شخص مجاز می تواند از هر نقطه از جهان به صورت بلادرنگ به پرونده شما دسترسی پیدا کند.
 
۷- همگام سازی

هر فروشنده ذخیره سازی، ویژگی همگام سازی را ارائه می دهد. با همگام سازی، می توانید داده های ذخیره سازی ابر را با هر دستگاهی که می خواهید همگام سازی کنید.

۸- راحت بودن

برای دسترسی یا مشاهده داده های خود نیازی به هارد دیسک یا فلش ندارید؛ همه کارها بصورت آنلاین انجام می شود برای استفاده از سرویس ذخیره سازی ابری به هیچ دانش فنی و تخصصی نیاز ندارید. کلیه کارهای سنگین را خود فروشنده، مدیریت می کند.

۹- مقیاس پذیر بودن

فضای ذخیره سازی ابر مقیاس پذیر و انعطاف پذیر است. اگر برنامه فعلی ذخیره سازی کافی نیست، می توانید برنامه خدمات را ارتقا دهید. و نیازی به انتقال داده ای از یک مکان به مکان دیگر نیست، فضای اضافی با برخی از ویژگی های اضافی به فضای ذخیره سازی شما اضافه می شود.

۱۰- بازیابی اشتباهات

هر مشاغل دارای یک طرح ذخیره پشتیبان است که در آن همه نسخه های داده های خود را ذخیره می کند. اگر با مشکل حذف یا از دست رفتن داده ها روبرو شوند، می توانند داده ها را از برنامه پشتیبان خود بازیابی کنند و به همین دلیل ذخیره سازی ابری بهترین روش برای مقابله با این مشکل است.