نمایش جزئیات

بهترین نرم افزار پشتیبان گیری ایرانی

آیا اُباک (اباک) در پشتیبان گیری بی رقیب است؟

شاید شما هم با یک جست و جوی ساده در اینترنت برای دانلود یک راهکار جامع پشتیبان گیری به فهرست بلند بالایی از پیشنهادات نصب نرم افزار بکاپ گیری برخورده باشید که عمدتا شامل برنامه های خارجی است که تحت عنوان نسخه های رایگان یا کرک شده در اختیار کاربران قرار داده شده اند. نرم افزارهایی که برای دریافت پشتیبانی هیچ گونه دسترسی به شرکت های ارائه دهنده ی خدمات آن ندارید و بسیاری از خدمات آن در کشور ما برای کاربران قابل دسترس نمی باشد؛ و چه بسا که بعد از اینکه مدت کوتاهی با آن کار کردید ناگهان مشاهده می کنید که نرم افزار به دلیل مشکلات رجیستری در ویندوز غیر فعال شده و از شما درخواست سریال نرم افزار را می کند و یا سریالی که از طریق سایت دریافت کرده اید کار نمی کند.

 

این موارد تنها بخش کوچکی از مشکلاتی است که احتمالا با نصب نرم افزارهای خارجی پشتیبان گیری با آن مواجه خواهید شد. در این جا با افتخار اعلام می داریم که اُباک (اباک) به عنوان اولین و تنها نرم افزار پشتیبان گیری داخلی با داشتن مجوزهای امنیتی و زیر نظر سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور، با دانش بومی دانش آموختگان خبره ی آی‌تی این سرزمین و بدون هیچ نمونه ی مشابه داخلی به بازار عرضه گردید. طراحی ساده ی این نرم افزار منجر شده تا هر شخصی با هر دانشی بتواند به راحتی و بدون مشکل آن را اجرا و مورد بهره برداری قرار دهد.

همانطور که می دانید Backup صحیح، کپی پشتیبانی از داده‌ها است که «خارج از سرور اصلی پایگاه داده، نگهداری می‌شود.» کاری که اُباک (اباک) می کند این است که داده های شما را به صورت خودکار به چندین فضای ابری ارسال می کند.

نرم افزار پشتیبان گیری ایرانی اُباک (اباک) با داشتن قابلیت هایی در سطح نرم افزارهای مطرح دنیا و پشتیبانی از کلیه روش های بکاپ گیری (پشتیبان گیری کامل ، پشتیبان گیری اینکریمنتال ، پشتیبان گیری دیفرنشیال)، با رابط کاربری بسیار ساده و روان توانسته توانایی خود را برای بر عهده گرفتن عملیات مهم انتقال اطلاعات ارزشمند شما به همگان ثابت کند.

قابلیت هایی چون:

  • ایجاد تسک های زمانبندی شده بر اساس ساعت، روز، هفته و بکاپ گیری خودکار و هوشمند درهمان زمان ها 
  • کپی و انتقال فایل های بکاپ به مقصدهای مشخص شده به طور خودکار و هوشمند
  • ارسال پیامک و ایمیل تایید در انتهای فرآیند انتقال و یا ارسال هشدار در صورت بروز مشکل
  • امکان گزارش گیری از بکاپ ها و ایجاد پوشه های مرتب شده بر اساس ساعت و تاریخ

 

شما در اُباک (اباک) در کنار یک محصول نرم افزاری با محیط کاربری بسیار ساده و روان، با یک تیم قوی برای پشتیبانی از این محصول نرم افزاری همراه خواهید شد که به عنوان یک مشاور و راهنما همیشه در دسترس بوده و همچنین برای مخاطبان خود جهت ارائه خدمات پشتیبانی و به روز رسانی نرم افزار کانال های ارتباطی محتلفی ایجاد کرده تا پاسخگوی سوالات و مشکلات احتمالی شما باشند. برای دریافت نسخه رایگان 7 روزه نرم افزار پشتیبان گیری اُباک می‌توانید از طریق این لینک اقدام کنید.