نمایش جزئیات

بهترین سرویس‌دهندگان فضای ذخیره‌ سازی ابری رایگان سال ۲۰۲۰

کسب و کارها و مصرف کنندگان به‌ طرز فزاینده‌ای به‌منظور استفاده از فضای ذخیره‌ سازی ابری رایگان ، تجهیزات سخت‌افزاری داخلی خودشان را کنار گذاشته و سعی در متکی بودن به این روش را دارند.

در این روش فایل‌های شما در یک فضای ابری ذخیره می‌شوند که نمای ساده‌تری از آن‌چه که نیاز دارید، برای‌تان فراهم خواهد شد. این زیرساخت توسط یک مرکز داده، سرور، هارددیسک، اتصالات مختلف و غیره فراهم می‌شود و بدین ترتیب روی یک زیرساخت بیگانه، می‌توانید فایل‌های خود را ذخیره کنید.
 

بهترین سرویس‌دهندگان فضای ذخیره‌ سازی ابری رایگان سال ۲۰۲۰


iDrive
pCloud
Zoolz
Degoo
Mega cloud storage
OneDrive
iCloud
Google Drive
Box
NextCloud

اغلب سازمان‌ها برای ایمن نگه داشتن فایل‌ها و پوشه‌های خود، از اقدامات پیشگیرانه‌ای استفاده می‌کنند که در کنار داشتن هزینه‌های بالا، خطرات بسیاری هم برای فایل‌های‌شان ایجاد می‌کند. در این میان می‌توان از پشتیبان‌گیری و بازیابی سریع اطلاعات استفاده کرد که فضای ذخیره‌سازی ابری به بهترین شکل این امکان را برای آن‌ها فراهم می‌کند.

با کثرت یافتن ارائه دهندگان خدمات ابری، شرکت می‌توانند با توجه به بودجه‌ی خودشان، یک سرویس منحصربه‌فرد و عاری از محدودیت را برای دریافت خدمات انتخاب کنند و هر زمان و هر جایی که هستند، به فایل‌های خود دستیابی داشته باشند. این سرویس‌ها به‌طور خاص از دست رفتن فایل‌ها را به صفر می‌رسانند و امکانات زیادی را جهت حفظ امنیت آن‌ها و همگام‌سازی روی دستگاه‌های مختلف ارائه می‌کنند. پس چه بهتر است که با استفاده از سرویس‌های ابری، هزینه‌های راه‌اندازی، مدیریت و انعطاف پذیری فایل‌های خود را در یک‌جا ترکیب کرده و به ایمن سازی نسخه‌ی پشتیبان فایل‌های خود بپردازید. این سرویس‌ها امنیت را به شما هدیه می‌دهند و می‌توانید با آرامش خاطر، کسب و کار خود را در یک فضای اطلاعاتی ایمن و مفید راه‌اندازی کنید.