نمایش جزئیات

بهترین سرویس‌دهندگان فضای ذخیره‌ سازی ابری رایگان سال 2020

 

بهترین فضاهای ذخیره سازی ابری در سال 2020 : نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نباشید !

درباره تصاویر خود ریسک نکنید. آنها را به راحتی در فضای ابری امن ذخیره کنید. در اینجا من ده سرویس پیشرو در این زمینه را برای یافتن بهترین فضای ذخیره سازی ابری برای عکس‌ها به شما معرفی خواهم کرد. تهیه نسخه پشتیبان از عکس‌های شما در فضاهای ابری بسیار آسان خواهد بود، البته در مقایسه با گذشته که برای انتقال آن ها به یک سی دی باید زمان زیادی را منتظر می‌بودید.

خوشبختانه، ایمن نگه داشتن عکس‌های شما اکنون به لطف فضای ابری بسیار آسان‌تر است. به عبارت ساده، ” فضای ابری ” برای ذخیره سازی فایل‌های شما به صورت آنلاین است. می‌توانید از بین وب‌سایت‌های متعددی که بین 1 گیگابایت تا 1 ترابایت فضای هارد دیسک رایگان را در اختیار شما قرار می‌دهند، یکی را انتخاب کنید.

تهیه نسخه پشتیبان از این موارد، فقط زحمت سر و کله زدن با دیسک‌ها یا هارد دیسک‌ها را کم نمی‌کند، بلکه شما را قادر می‌سازد با اتصال به اینترنت از هر جای دیگر به عکس‌های خود دسترسی پیدا کنید. امکان به اشتراک گذاری عکس امتیاز دیگری است، در حالی که وب‌سایت‌هایی مانند Flickr به شما امکان می‌دهند تا تصاویر خود را به جهانیان نشان دهید، با این امکان که سایر کاربران بازخورد خود را در آنجا برای شما بنویسند.

البته، اگر ترجیح می‌دهید عکس‌های خود را به طور خصوصی نگه دارید، بیشتر ارائه دهندگان فضای ابری این امکان را دارند که محدودیت‌هایی را تنظیم کنند تا تصاویر فقط به حساب محافظت شده با رمز عبور، یا برای هر کسی که دسترسی را از شما دریافت کرده باشد، قابل دسترسی باشد.

بهترین سرویس‌دهندگان فضای ذخیره‌ سازی ابری رایگان سال ۲۰۲۰


iDrive
pCloud
Zoolz
Degoo
Mega cloud storage
OneDrive
iCloud
Google Drive
Box
NextCloud