نمایش جزئیات

چه چیزهایی را می توان در Google Drive ذخیره کرد؟

هر نوع فایلی که روی گوشی یا کامپیوتر قابل ذخیره سازی باشد، در گوگل درایو نیز می توان ذخیره کرد.

در حال حاظر بیش از 30 نوع فایل را می توان در فضای ابری گوگل ذخیره و مدیریت کرد.
عکس، فیلم، متن، صوت، فایل های گرافیکی، فایل های مایکروسافت آفیس، فایل های آدوب فوتوشاپ، فایل های نرم افزار Pages اپل، PDF، اتوکد اتودسک، فونت ها، مخاطبین سیم کارت و ... از جمله فایل هایی هستند که، می توان برای ذخیره سازی آنها از سرویس گوگل درایو کمک گرفت.

معرفی ابزارهایی که در گوگل درایو موجود است

علاوه بر ابزاری که گوگل درایو برای دانلود، آپلود، و اشتراک گذاری اطلاعات فراهم کرده است. این سرویس با سرویس های دیگری مثل گوگل داکس، گوگل شیتس، گوگل اسلایدز و گوگل فوتوز در تعامل است تا کاربران به صورت آنلاین قادر به ویرایش فایل ها و اسناد خود باشند.
همانطور که می دانید سه سرویس داکس، شیتس و اسلایدز رقبای اصلی وورد، اکسل و پاورپوینت مایکروسافت هستند. این سرویس ها هر کدام سایت جداگانه خود را دارند، اما با گوگل درایو نیز در تعامل هستند و کاربر می تواند هم زمان از خدمات همه این سرویس ها بهرمند شود.
به جز سرویس های شرکت گوگل می توانید صدها برنامه کاربردی و سرویس دیگر را با گوگل درایو خود مرتبط سازید و به صورت مستقیم فایل های خود را از این برنامه ها آپلود کنید، یا اینکه با استفاده از این برنام ها، فایل های خود را ویرایش کنید. نحوه انجام این کار در بخش مربوط به «برنامه های شخص ثالث» شرح داده خواهد شد.