نمایش جزئیات

۱۴ مزیت استفاده از فضای ذخیره سازی ابری (بخش سه)

۱۱- فضای ابری فوق العاده قدرتمند است

دلیل اینکه فضای ابری توجه زیادی به خود جلب کرده است این است که به سازمان ها اجازه می دهد تا برنامه های پیچیده ای را تهیه کنند که توسط بسیاری از مردم در سراسر جهان بطور همزمان استفاده می شوند و با توجه به اینکه رایانه های شخصی دیگری این کار را انجام می دهند، مشخصات رایانه های کاربران اهمیت کمتری پیدا می کند.
امروزه برنامه های cloud به شما اجازه می دهد به اسناد و برنامه های خود در هر مکانی که رایانه ای با اتصال اینترنت وجود دارد، دسترسی پیدا کنید. این بدان معناست که می توانید از آنها در خانه، محل کار، در خانه یک دوست و حتی در تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

۱۲- هیچ کس صاحب فضای ابری نیست

درست مانند اینترنت، فضای ابری متعلق به هیچ سازمانی یا اداره ای نیست- این یک اصطلاح جمعی برای انواع برنامه های کاربردی است که توسط بسیاری از برنامه های مختلف اداره می شود.

۱۳- برنامه های کاربردی بیشتر و بیشتری از فضای ابری استفاده می کنند

استفاده از فضای ابری مزایای زیادی دارد. به عنوان مثال برنامه های ذخیره فایل Cloud مانند BT Cloud یک روش ساده و مؤثر برای ایمن نگه داشتن فایل های شما هستند. با همگام سازی خودکار یک یا چند پوشه ذخیره شده در هارد دیسک رایانه، همیشه یک نسخه پشتیبان از فضای ابری “از راه دور” از پرونده های مهم خود که می توانید از طریق هر اتصال اینترنتی به آن دسترسی داشته باشید، خواهید داشت.

۱۴- فضای ابری عموماً رایگان است

بسیاری از برنامه های فضای ابریی رایگان هستند (اگرچه برای استفاده از آنها به اتصال اینترنتی نیاز دارید)، اما برخی از آنها برای یک سطح مشخصی از خدمات به اشتراک پولی نیاز دارند.معمولا استفاده تا یک مقدار حجم مشخص رایگان است و مازاد آن تحت اشتراک های ماهانه هزینه دارد.