تیکت پشتیبانی چیست؟

 

تیکت (Ticket) اصطلاح بین المللی پرسیدن سوال کتبی در قالب یک نامه رسمی از پشتیبانی است. که مشتری درخواست خود را در قالب تیکت پشتیبانی و یک نامه رسمی ارسال می کند و کارشناسان پشتیبانی اُباک موضوع را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی  و ایمیل به کاربر پاسخ می‌دهد.

 

 

زمانی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید، تیم پشتیبانی اُباک موظف هستند در اولویت اول ابتدا تیکت‌های مشتریان را بررسی کنند و به سوالات کاربران پاسخ دهند و مشکلات کاربران را پیگیری کنند. تیکت‌ها نسبت به سایر روش‌های ارتباطی مثل تلفن، ایمیل و چت آنلاین اولویت بالاتری دارد و تمام سعی ما این است که به تیکت‌های پشتیبانی به سرعت پاسخ دهیم.

هنگامی که شما تیکت پشتیبانی ارسال می کنید، سریعا درخواست شما به بخش مربوطه جهت پیگیری انجام کار شما ارجاع داده می‌شود تا کارشناسان مربوطه سریعا مشکل شما رو برطرف کنند، علاوه بر این وقتی مشتری تیکت پشتیبانی ارسال میکند درخواست مشتری به صورت تیمی با همفکری تمام کارمندان اُباک بررسی می‌شود و تا مشکل یا سوال مشتری به صورت کامل رفع نشده باشد، تیکت در وضعیت فعال باقی می ماند. در این روش ارتباطی در واقع شما قادر هستید دائما درمورد مشکل یا سوالتان با بخش مربوطه مکاتبه رو ادامه دهید و آنقدر بحث و تبادل نظر کنید تا مشکل شما در نهایت برطرف شود.

 

 

 

چگونه تیکت پشتیبانی ارسال کنم؟

 

برای ارسال تیکت پشتیبانی در سایت www.obak.ir  وارد میزکار خود شوید، از منو سمت راست روی گزینه پشتیبانی کلیک نمایید و سپس “ارسال تیکت پشتیبانی” کلیک نمایید.

1) در صفحه جدید در قسمت “موضوع” عنوان سوال خود را بنویسید.

2) واحد مربوطه برای پاسخگویی به سوالتان را انتخاب نمایید.

3) اولویت را بر حسب مهم بودن تیکت انتخاب نمایید.

4) در قسمت “پیام” متن سوال خود را به صورت کامل بنویسید.

5) در صورتی که قصد دارید تصویر یا فایلی را ضمیمه نمایید از طریق< پیوست> این کار را انجام دهید.

7) در نهایت دکمه “ثبت و ارسال” را کلیک نمایید.

 

 

 

 

چگونه از جواب تیکت پشیبانی مطلع شویم؟

 

به محض ارسال پاسخ کارشناس به تیکت شما، جواب کارشناس نیز از طریق الیمیل برای شما ارسال شود و شما از پاسخگویی به تیکت مطلع  می‌شوید .همچنین در میزکار قسمت پشتیبانی آلارم قرمز رنگ نشاندهنده ی ارسال جواب میباشد.

 

 

 

آداب ارسال تیکت پشیتبانی